WSZYSTKO W JEDNYM

WYBÓR PLATFORMY GŁOSOWEJ VOICE SOLUTION DLA BIZNESU

Voice Solution to jedyne alternatywne rozwiązanie, które z powodzeniem wypiera tradycyjne usługi i pudełkowe rozwiązania typu – centrale telefoniczne. Bardzo duża elastyczność naszej wirtualnej centrali telefonicznej, jej skalowalność i wybór dodatkowych funkcjonalności zawsze idą w parze z łatwością zarządzania i bezpieczeństwem. Implementacja usługi pozwala naszym Klientom bardziej efektywnie i kompleksowo wykorzystać infrastrukturę sieciową.

Co wyróżnia ten system spośród całej gamy innych dostępnych na rynku? Przede wszystkim to, że jest to nasze autorskie rozwiązanie napisane od podstaw po dogłębnej analizie najczęstszych potrzeb firm, z którymi rozmawiamy o współpracy. Będąc autorem oprogramowania wiemy o nim absolutnie wszystko i żadna – nawet najbardziej wysublimowana – zachcianka nie będzie w stanie nas zaskoczyć.

Voice Solution w punktach:

  • całkowicie programowe rozwiązanie,
  • indywidualne dopasowanie rozwiązania telekomunikacyjnego do potrzeb Klienta pod względem infrastruktury, kosztów, funkcjonalności, itp.,
  • przewidywalne koszty stałe – opłata abonamentowa, niższe koszty połączeń,
  • pełne doradztwo telekomunikacyjne i wsparcie techniczne,
  • bardzo duża elastyczność rozwiązania, możliwość wyboru dodatkowych funkcjonalności,
  • efektywne wykorzystanie infrastruktury sieciowej,
  • kompleksowa usługa telekomunikacyjna,
  • realizuje założenia Unified Communications,
  • łatwe zarządzanie z poziomu panelu administratora.

Wybrane funkcjonalności:

  • poczta głosowa – automatyczne powiadomienia o nowej poczcie głosowej,
  • nagrywanie rozmów
  • F2M – fax-to-mail – odbieranie faksów i wysyłanie ich jako załącznik elektronicznej poczty e-mail,
  • F2W – fax-to-web – podgląd faksów i dostęp do nich poprzez panel www,
  • W2F – web-to-fax – wysyłanie faksów poprzez portal abonencki,
  • scenariusze przekierowań rozmów – bezwarunkowe przekierowanie rozmów, przekierowanie rozmów podczas zajętości, przekierowanie rozmów, gdy nie odbiera,
  • wybieranie skrócone – dostępne są listy 10 (skrót jednocyfrowy) czy 100 (skrót dwucyfrowy) numerowe,
  • gorąca linia – automatyczne wybieranie numeru po podniesieniu słuchawki,
  • głos w jakości HD – realizacja połączeń z użyciem szerokopasmowego kodeka G.722.

Bezpieczeństwo:

  • komunikacja jest tunelowana – odbywa się i jest zezwalana tylko pomiędzy konkretnymi adresami IP (sieciowanie). Wyklucza to dostęp do prowadzonej przez Użytkownika rozmowy przez osoby trzecie,
  • dostęp do panelu administratora – poprzez zabezpieczone połączenie HTTPS,
  • możliwość wprowadzenia blokad dla użytkownika  – ograniczenia połączeń wychodzących do odpowiednich krajów i grupy numerów (komórkowe, stacjonarne, tylko połączenia wewnętrzne, itp.).
Scroll Up