Masowa komunikacja SMS

To łatwa i szybka komunikacja z Partnerami czy Klientami…
To także najbardziej efektywny sposób dla Firm i Instytucji na komunikację z szerokim gronem odbiorców tu i teraz.

Ankiety

Poznaj opinię Twoich odbiorców oferując im do wypełnienia ankietę. Zdefiniuj pytania oraz możliwe odpowiedzi i roześlij je do swoich odbiorców w postaci SMS. Możesz także stworzyć ankietę WWW jako formularz online. System wyśle uczestnikom linka do formularza. Możesz na bieżąco monitorować wyniki ankiety, a także wyeksportować je w postaci arkusza CSV. Dzięki wbudowanej metryczce system ułatwi Ci zbieranie dodatkowych danych o użytkownikach.

Wysyłka SMS

Planuj i wysyłaj wiadomości do wybranej grupy odbiorców lub pojedynczych numerów telefonów. Możesz wybrać utworzony wcześniej szablon wiadomości lub skomponować swoją wiadomość od nowa.

Lista kontaktów

Utrzymuj listę kontaktów swoich kontrahentów, lub partnerów biznesowych. Możesz do nich realizować wysyłkę wiadomości. Wystarczy kliknąć w numer danego kontaktu na liście. Ta usługa pozwala na zaimportowanie oraz uporządkowanie danych kontaktowych i adresowych Twoich odbiorców. Poza numerem telefonu, w książce adresowej możesz zamieścić wiele innych pozycji, co pozwoli utrzymać wszystkie kontakty w jednym spójnym miejscu.

Wysyłanie i raport SMS

  • Zrealizuj masową kampanię SMS do wielu numerów telefonów.
  • Komunikuj się z jednym lub wieloma odbiorcami w zdefiniowanym czasie
  • Zaplanuj wysyłkę w późniejszym terminie za pomocą kalendarza.
  • Sprawdź efekty i statusy wysłanych wiadomości w Historii wysyłek

Ankiety

  • Stwórz ankietę, którą przeprowadzisz SMSem. Twoi odbiorcy będą otrzymywać pytania kolejnymi SMSami i odpowiadać na nie SMSami
  • Stwórz ankietę w postaci strony WWW. Twoi użytkownicy wejdą pod określony adres WWW, który możesz im dostarczyć SMSem, mailem lub w dowolny inny sposób i wypełnią ankietę widoczną na tej stronie
  • Wejdź w Wyniki, bo sprawdzić jak skuteczna była ankieta

Przykłady zastosowań masowej dystrybucji SMS

  • Potwierdzenia wizyty
  • Powiadomienia o wszelkich zdarzeniach
  • Kampanie marketingowe
  • Zaproszenia i przypomnienia o terminach wydarzeń
  • Ponaglenia w płatnościach (windykacja należności)
  • Programy lojalnościowe
  • Statusy spraw
  • Badania potrzeb, satysfakcji i opinii Klientów