Wirtualna Centrala PBX
i Usługa VoIP dla Firm

Zapewnij sobie najwyższą jakość centrali telefonicznej I dobierz najnowocześniejsze urządzenia do obsługi w ramach jednego niskiego miesięcznego abonamentu.

USŁUGA VOIP DLA FIR UMOŻLIWIA ELASTYCZNĄ I EKONOMICZNĄ KOMUNIKACJĘ

MOBILNOŚĆ

mobilność aplikacji pozwala na korzystanie z rozwiązania z dowolnym momencie i miejscu

AUTOMATYZACJA

aUTOMATYZACJA PROCESÓW WEWNĘTRZNYCH

BEZPIECZEŃSTWO

BEZPIECZEŃSTWO przechowywania danych wrażliwych

SKUTECZNOŚĆ

WYSOKA SKUTECZNOŚĆ MONITORING wprowadzanych procesów i systemów reklamacyjnych

ZALETY WIRTUALNEJ CENTRALI​

Utrzymane identycznych standardów obsługi klienta

Zarządzanie sprzedażą

Optymalizacja ścieżek dla dzwoniących​

Łączenie Centrali telefonicznej z różnymi lokalizacjami​

Łączenie pracy zdalnej z procesami stacjonarnymi

Raportowanie utraconych połączeń

Korzyści z Wirtualnej Centrali PBX

WYBÓR CENTRALI TELEFONICZNEJ VOICE SOLUTIONS DLA BIZNESU

Voice Solution to jedyne alternatywne rozwiązanie, które z powodzeniem wypiera tradycyjne usługi i pudełkowe rozwiązania typu – centrale telefoniczne. Bardzo duża elastyczność naszej wirtualnej centrali telefonicznej, jej skalowalność i wybór dodatkowych funkcjonalności zawsze idą w parze z łatwością zarządzania i bezpieczeństwem. Implementacja usługi pozwala naszym Klientom bardziej efektywnie i kompleksowo wykorzystać infrastrukturę sieciową.

NASZA OFERTA

30ZŁ

MIESIĘCZNIE +VAT

Stała miesięczna opłata za użytkownika na 36 miesięcy

W ramach abonamentu otrzymujesz:

Pakiet rozwiązań Voice Solutions

Support techniczny

Sprzęt telekomunikacyjny

Otrzymujesz w ramach umowy budżet na urządzenia telekomunikacyjne

Oferta specjalna

Dostęp do platformy MASS SMS dla nowych użytkowników przez miesiąc + 100 SMS do wykorzystania

PRZETESTUJ NASZE
ROZWIĄZANIE!

OTRZYMAJ DARMOWY DOSTĘP DO NASZEJ PLATFORMY

OPINIE NASZYCH KLIENTÓW​

Poniżej możesz zapoznać się z wybranymi opiniami naszych klientów

FUNKCJONALNOŚCI NASZEJ USŁUGI

Definiowanie grup telefonów z różnymi schematami dzwonienia
Abonent może się zalogować na swoje konto, na którym operator udostępnia jego telefony. Może administrować nagrania, czyli je włączać, wyłączać, odsłuchiwać, kasować, przegrywać na dysk lokalny itp.
Zapowiedzi głosowe z zaawansowanymi możliwościami (menu, nagrywanie, odtwarzanie, dostęp do baz danych itp.). IVR jest konfigurowany graficznie. Dowiedź się jak właściwie zaprojektować swój IVR Sprawdź
Kolejkowanie połączeń przychodzących Jest to usługa umożliwiająca automatyzację wielu połączeń telefonicznych. Odbierane w ten sposób połączenia są szeregowane i buforowanie co pozwala na sprawne przełączanie ich do właściwego odbiorcy. Natomiast dzwoniącemu zapewnia informacje o jego statusie i czasie oczekiwania na połącznie.

Z zaawansowanymi możliwościami; między innymi, IVR, kolejkowanie rozmów, logowanie agentów, zarządzanie agentami i interfejsami do zewnętrznych aplikacji call center oraz CRM.

sprawdź na co możesz wydać swój dodatkowy budżet

View more
Cookies settings
Zgoda
Odrzuć
Ustawienia cookies
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Sprawdź naszą Politykę Prywatności
Save settings
Cookies settings