Nowoczesna platforma głosowa

WYBÓR CENTRALI TELEFONICZNEJ VOICE SOLUTIONS DLA BIZNESU

Voice Solution to jedyne alternatywne rozwiązanie, które z powodzeniem wypiera tradycyjne usługi i pudełkowe rozwiązania typu – centrale telefoniczne. Bardzo duża elastyczność naszej wirtualnej centrali telefonicznej, jej skalowalność i wybór dodatkowych funkcjonalności zawsze idą w parze z łatwością zarządzania i bezpieczeństwem. Implementacja usługi pozwala naszym Klientom bardziej efektywnie i kompleksowo wykorzystać infrastrukturę sieciową.

Sprawdź szczegóły naszej oferty

POCZTA GŁOSOWA
automatyczne powiadomienia na nowej poczcie głosowej

NAGRYWANIE ROZMÓW

SCENARIUSZE PRZEKIEROWANIA ROZMÓW
bezwarunkowe przekierowanie rozmów, przekierowanie rozmów podczas zajętości, przekierowanie rozmów, gdy nie odbiera

IVR
zapowiedzi głosowe z zaawansowanymi możliwościami (menu, nagrywanie, odtwarzanie, dostęp do baz danych itp.). IVR jest konfigurowany graficznie.

SUPPRT TECHNICZNY
zapowiedzi głosowe z zaawansowanymi możliwościami (menu, nagrywanie, odtwarzanie, dostęp do baz danych itp.). IVR jest konfigurowany graficznie.

MASS SMS +100 SMS/1mc free

Nowoczesny system wdrażany przez ITEL SOLUTIONS zastępujący tradycyjną centralę telefoniczną

• Całkowicie programowe rozwiązanie
• Indywidualne dopasowanie rozwiązania telekomunikacyjnego do potrzeb Klienta pod względem infrastruktury, kosztów, funkcjonalności
• Przewidywalne koszty stałe – opłata abonamentowa, niższe koszty połączeń
• Pełne doradztwo telekomunikacyjne i wsparcie techniczne
• Bardzo duża elastyczność rozwiązania, możliwość wyboru dodatkowych funkcjonalności
• Efektywne wykorzystanie infrastruktury sieciowej
• Kompleksowa usługa telekomunikacyjna
• Realizuje założenia Unified Communications
• Łatwe zarządzanie z poziomu panelu administratora

ZALETY WIRTUALNEJ CENTRALI

Utrzymane identycznych standardów obsługi klienta

Zarządzanie sprzedażą

Optymalizacja ścieżek dla dzwoniących

Łączenie Centrali telefonicznej z różnymi lokalizacjami

Łączenie pracy zdalnej z procesami stacjonarnymi

Raportowanie utraconych polaczeń

KORZYŚCI

  • MOBILNOŚĆ
    aplikacji pozwala na korzystanie z rozwiązania z dowolnym momencie i miejscu
  • AUTOMATYZACJA
    procesów wewnętrznych
  • BEZPIECZEŃSTWO
    przechowywania danych wrażliwych
  • WYSOKA SKUTECZNOŚĆ MONITORING
    wprowadzanych procesów i systemów reklamacyjnych

BEZPIECZEŃSTWO JEST NAJWAŻNIEJSZE

Grupy wywoławcze (hunt groups)

definiowanie grup telefonów z różnymi schematami dzwonienia

Abonencki panel nagrywania rozmów

Abonent może się zalogować na swoje konto, na którym operator udostępnia jego telefony. Może administrować nagrania, czyli je włączać, wyłączać, odsłuchiwać, kasować, przegrywać na dysk lokalny itp.

IVR

zapowiedzi głosowe z zaawansowanymi możliwościami (menu, nagrywanie, odtwarzanie, dostęp do baz danych itp.). IVR jest konfigurowany graficznie.

Kolejkowanie rozmów
Call center

z zaawansowanymi możliwościami; między innymi, IVR, kolejkowanie rozmów, logowanie agentów, zarządzanie agentami i interfejsami do zewnętrznych aplikacji call center oraz CRM etc.

Pokoje telekonferencyjne z obsługą poprzez panel www
Integracja z aplikacjami biznesowymi (CRM)

poprzez interfejs API