+48 22 600 20 20

kompleksowa OFERTA CENTRALI TELEFONICZNEJ
Z NOWOCZESNYMI URZĄDZENIAMI DLA CAŁEJ FIRMY

Zapewnij sobie najwyższą jakość centrali telefonicznej I dobierz najnowocześniejsze urządzenia do obsługi w ramach jednego niskiego miesięcznego abonamentu.

PEŁNE WYPOSAŻENIE DLA TWOJEJ FIRMY W URZĄDZENIA DO OBSŁUGI CENTRALI

30ZŁ

MIESIĘCZNIE +VAT

+

DOWIEDZ SIĘ JAKI OTRZYMASZ BUDŻET NA URZĄDZENIA TELEKOMUNIKACYJNE

PRZETESTUJ NASZE
ROZWIĄZANIE!

OTRZYMAJ DARMOWY DOSTĘP DO NASZEJ PLATFORMY

sprawdź na co możesz wydać swój dodatkowy budżet

TOP SALE

Yealink CP700

YEALINK SIP-T31G

TOP SALE

YEALINK SIP-T31P

TOP SALE

YEALINK SIP-T43U

TOP SALE

*Po zakończeniu umowy klient może odkupić od nas sprzęt za 1 zł. W ramach koszyka nie można wybrać urządzeń GSM. Koszyk na sprzęt jest do wykorzystania przez cały okres umowy.

WYBÓR CENTRALI TELEFONICZNEJ VOICE SOLUTIONS DLA BIZNESU

Voice Solution to jedyne alternatywne rozwiązanie, które z powodzeniem wypiera tradycyjne usługi i pudełkowe rozwiązania typu – centrale telefoniczne. Bardzo duża elastyczność naszej wirtualnej centrali telefonicznej, jej skalowalność i wybór dodatkowych funkcjonalności zawsze idą w parze z łatwością zarządzania i bezpieczeństwem. Implementacja usługi pozwala naszym Klientom bardziej efektywnie i kompleksowo wykorzystać infrastrukturę sieciową.

ZALETY WIRTUALNEJ CENTRALI​

Utrzymane identycznych standardów obsługi klienta

Zarządzanie sprzedażą

Optymalizacja ścieżek dla dzwoniących​

Łączenie Centrali telefonicznej z różnymi lokalizacjami​

Łączenie pracy zdalnej z procesami stacjonarnymi

Raportowanie utraconych połączeń

WYBÓR CENTRALI TELEFONICZNEJ VOICE SOLUTIONS TO MNÓSTWO ZALET​

DLACZEGO WARTO NAS WYBRAĆ?

MOBILNOŚĆ

mobilność aplikacji pozwala na korzystanie z rozwiązania z dowolnym momencie i miejscu

AUTOMATYZACJA

aUTOMATYZACJA PROCESÓW WEWNĘTRZNYCH

BEZPIECZEŃSTWO

BEZPIECZEŃSTWO przechowywania danych wrażliwych

SKUTECZNOŚĆ

WYSOKA SKUTECZNOŚĆ MONITORING wprowadzanych procesów i systemów reklamacyjnych

FUNKCJONALNOŚCI NASZEJ USŁUGI

Definiowanie grup telefonów z różnymi schematami dzwonienia
Abonent może się zalogować na swoje konto, na którym operator udostępnia jego telefony. Może administrować nagrania, czyli je włączać, wyłączać, odsłuchiwać, kasować, przegrywać na dysk lokalny itp.
Zapowiedzi głosowe z zaawansowanymi możliwościami (menu, nagrywanie, odtwarzanie, dostęp do baz danych itp.). IVR jest konfigurowany graficznie. Dowiedź się jak właściwie zaprojektować swój IVR Sprawdź
Kolejkowanie połączeń przychodzących Jest to usługa umożliwiająca automatyzację wielu połączeń telefonicznych. Odbierane w ten sposób połączenia są szeregowane i buforowanie co pozwala na sprawne przełączanie ich do właściwego odbiorcy. Natomiast dzwoniącemu zapewnia informacje o jego statusie i czasie oczekiwania na połącznie.

Z zaawansowanymi możliwościami; między innymi, IVR, kolejkowanie rozmów, logowanie agentów, zarządzanie agentami i interfejsami do zewnętrznych aplikacji call center oraz CRM.

OPINIE NASZYCH KLIENTÓW​

Poniżej możesz zapoznać się z wybranymi opiniami naszych klientów
View more
Zgoda