Witajcie w poniedziałek!

Wychodząc naprzeciw potrzebom dzisiejszych czasów – produktywnej pracy zdalnej – przedstawiamy możliwości jakie niesie ze sobą nasz system 3CX!

Wirtualna centrala 3CX, integracja usług i systemu telekomunikacyjnego zabezpieczy Twoją komunikację biznesową , zwłaszcza podczas pandemii.

Co to w ogóle jest?

  • Otwarty system bazujący na standardzie SIP
  • Współpracuje z szeroką gamą: Aparatów telefonicznych SIP, Bram VoIP
  • Zdobywca wielu nagród branżowych
  • Eliminuje „pudełkowe” dedykowane centralki telefoniczne
  • Instalacja na standardowym serwerze
  • Nie wymaga inwestycji w drogi sprzęt telefoniczny

Jakie korzyści niesie za sobą użytkowanie systemu?

  • Szybka organizacja telekonferencji
  • Voicemail to mail
  • Fax to mail jako PDF
  • Tekstowy IM
  • Udostępnienie aplikacji 3CX na telefonie komórkowym (dedykowany numer wewnętrzny)
  • Udostępnienie aplikacji 3CX na laptopie / komputerze stacjonarnym(dedykowany numer wewnętrzny)
  • Niezawodne, bezpieczne środowisko w całości zarządzane przez ITEL Solutions.
  • Minimalny koszt posiadania – Klient ponosi jedynie wydatki na obsługę.
  • Pełny outsourcing – działy IT mogą skupić się na istotnych zadaniach.
  • Wyjątkowa elastyczność, umożliwiająca dostosowanie zasobów do potrzeb Klienta.
  • Samodzielne monitorowanie i zarządzanie.
  • Różnorodne usługi dodatkowe

Oszczędności?

  • System tani w zakupie i rozbudowie
  • Możliwy do zarządzania bez kosztownych zewnętrznych konsultantów
  • Redukcja kosztów – Jeden abonament / Niższe koszty połączeń
  • Łatwe łączenie wielu lokalizacji
  • Połączenia do zdalnych lokalizacji darmowe!
  • Optymalizacja zasobów serwerowych – wirtualizacja
  • Optymalizacja zasobów sieciowych
  • Brak dodatkowych kosztów, związanych z utrzymaniem zasobów sprzętowych

Łatwe zarządzanie?

  • Intuicyjny interfejs
  • Automatyczna konfiguracja Telefonów IP
  • Łatwa konfiguracja zdalnych klientów
  • Automatyczna konfiguracja telefonów IP  oraz Smartfonów
  • Szybka konfiguracja bram VoIP oraz SIP trunk
  • Łatwe tworzenie nowych numerów

Wybrane funkcjonalności?

  • Integracja z pocztą elektroniczną (lista kontaktów etc.)
  • książka z kontaktami telefonicznymi (globalna/indywidualna)
  • FAX to MAIL
  • nagrywanie rozmówcy
  • komunikaty powitalne IVR
  • Powiadomienia mailowe o nieodebranych połączeniach
  • Informacje o obecności użytkownika
  • identyfikacja rozmówcy z imienia i nazwiska
  • Podgląd statusu innych numerów wewnętrznych
  • Status systemu w czasie rzeczywistym;
  • Podgląd historii połączeń / podgląd połączeń przychodzących i wychodzących;
  • Grupy wywoławcze, poczta głosowa i wiele innych funkcji

Dodatkowo : Funkcje Call Center w 3CX Phone System Pro

  • Zaawansowaną funkcjonalność Call Center
  • Monitorowanie kolejek w czasie rzeczywistym
  • Alarmy SLA
  • Zaawansowane scenariusze dystrybucji połączeń
  • Narzędzia dla Supervisorów
  • Raporty…

Podsumowując – innowacyjny system 3CX jest właściwą inwestycją dla Twojej firmy. Pracownicy mogą pracować produktywnie z dowolnego miejsca – używając aplikacji. Usprawnia pracę, system komunikacji, proponuje najnowsze rozwiązania.

Zapraszamy do kontaktu!

Pozdrawiamy,

Zespół ITEL Solutions