Witajcie w poniedziałek!
Wychodząc naprzeciw potrzebom dzisiejszych czasów – produktywnej pracy zdalnej – przedstawiamy możliwości jakie niesie ze sobą nasz system 3CX!
Wirtualna centrala 3CX, integracja usług i systemu telekomunikacyjnego zabezpieczy Twoją komunikację biznesową , zwłaszcza podczas pandemii.
Co to w ogóle jest?
- Otwarty system bazujący na standardzie SIP
- Współpracuje z szeroką gamą: Aparatów telefonicznych SIP, Bram VoIP
- Zdobywca wielu nagród branżowych
- Eliminuje „pudełkowe” dedykowane centralki telefoniczne
- Instalacja na standardowym serwerze
- Nie wymaga inwestycji w drogi sprzęt telefoniczny
Jakie korzyści niesie za sobą użytkowanie systemu?
- Szybka organizacja telekonferencji
- Voicemail to mail
- Fax to mail jako PDF
- Tekstowy IM
- Udostępnienie aplikacji 3CX na telefonie komórkowym (dedykowany numer wewnętrzny)
- Udostępnienie aplikacji 3CX na laptopie / komputerze stacjonarnym(dedykowany numer wewnętrzny)
- Niezawodne, bezpieczne środowisko w całości zarządzane przez ITEL Solutions.
- Minimalny koszt posiadania – Klient ponosi jedynie wydatki na obsługę.
- Pełny outsourcing – działy IT mogą skupić się na istotnych zadaniach.
- Wyjątkowa elastyczność, umożliwiająca dostosowanie zasobów do potrzeb Klienta.
- Samodzielne monitorowanie i zarządzanie.
- Różnorodne usługi dodatkowe
Oszczędności?
- System tani w zakupie i rozbudowie
- Możliwy do zarządzania bez kosztownych zewnętrznych konsultantów
- Redukcja kosztów – Jeden abonament / Niższe koszty połączeń
- Łatwe łączenie wielu lokalizacji
- Połączenia do zdalnych lokalizacji darmowe!
- Optymalizacja zasobów serwerowych – wirtualizacja
- Optymalizacja zasobów sieciowych
- Brak dodatkowych kosztów, związanych z utrzymaniem zasobów sprzętowych
Łatwe zarządzanie?
- Intuicyjny interfejs
- Automatyczna konfiguracja Telefonów IP
- Łatwa konfiguracja zdalnych klientów
- Automatyczna konfiguracja telefonów IP oraz Smartfonów
- Szybka konfiguracja bram VoIP oraz SIP trunk
- Łatwe tworzenie nowych numerów
Wybrane funkcjonalności?
- Integracja z pocztą elektroniczną (lista kontaktów etc.)
- książka z kontaktami telefonicznymi (globalna/indywidualna)
- FAX to MAIL
- nagrywanie rozmówcy
- komunikaty powitalne IVR
- Powiadomienia mailowe o nieodebranych połączeniach
- Informacje o obecności użytkownika
- identyfikacja rozmówcy z imienia i nazwiska
- Podgląd statusu innych numerów wewnętrznych
- Status systemu w czasie rzeczywistym;
- Podgląd historii połączeń / podgląd połączeń przychodzących i wychodzących;
- Grupy wywoławcze, poczta głosowa i wiele innych funkcji
Dodatkowo : Funkcje Call Center w 3CX Phone System Pro
- Zaawansowaną funkcjonalność Call Center
- Monitorowanie kolejek w czasie rzeczywistym
- Alarmy SLA
- Zaawansowane scenariusze dystrybucji połączeń
- Narzędzia dla Supervisorów
- Raporty…
Podsumowując – innowacyjny system 3CX jest właściwą inwestycją dla Twojej firmy. Pracownicy mogą pracować produktywnie z dowolnego miejsca – używając aplikacji. Usprawnia pracę, system komunikacji, proponuje najnowsze rozwiązania.
Zapraszamy do kontaktu!
Pozdrawiamy,
Zespół ITEL Solutions