Witajcie w listopadzie!
Dziś parę słów na temat nowoczesnego systemu zastępującego tradycyjną centralę telefoniczną :
Voice Solutions w pigułce
Czym jest i jakie korzyści niesie ze sobą?
Voice Solutions może połączyć wiele technologii komunikacji biznesowej poprzez integrację platformy komunikacyjnej z system IP PBX 3CX czy API z dowolnym CRM
(video, współdzielenie ekranu i plików, telekonferencje, wielowątkowe rozmowy, historia – czyli oś czasu dla wszelkich konwersacji / nagrań / plików, poczta głosowa, statusy obecności, kontekstowe wyszukiwanie – łatwość odnajdywania osób etc.
Całkowicie programowe rozwiązanie
Przewidywalne koszty stałe – opłata abonamentowa, niższe koszty połączeń
Pełne doradztwo telekomunikacyjne i wsparcie techniczne
Bardzo duża elastyczność rozwiązania, możliwość wyboru dodatkowych funkcjonalności
Efektywne wykorzystanie infrastruktury sieciowej
Kompleksowa usługa telekomunikacyjna
Realizuje założenia Unified Communications
Łatwe zarządzanie z poziomu panelu administratora
Dzięki pracy naszego zespołu developerskiego wdrożyliśmy system głosowy zintegrowany z naszymi usługami, realizując w pełni koncepcję Unified Communications (jednolita komunikacja).
Jej celem jest optymalizacja procedur biznesowych i ułatwienie komunikacji międzyludzkiej dzięki upraszczaniu procesów.
Gwarantujemy:
- Zarządzanie i wsparcie techniczne
(Dostępność Inżynierów / konfiguracja i rekonfiguracja ustawień / panel dostępowy)
- Gwarantowana dostępność usługi
- Skalowalność (możliwość powiększenia (zwiększenia skali działania) systemu)
- Mobilność (Dostępność do usługi i urządzeń z dowolnego miejsca)
- Bezpieczeństwo
- Finansowanie projektu (Dzierżawa sprzętu telekomunikacyjnego)
Takie nowoczesne rozwiązanie sprawdzi się nie tylko w obecnej sytuacji, ale także pozwoli zoptymalizować pracę w przyszłości.
Pozdrawiamy,
Zespół ITEL Solutions