Witajcie w listopadzie!

Dziś parę słów na temat nowoczesnego systemu zastępującego tradycyjną centralę telefoniczną :

Voice Solutions w pigułce

Czym jest i jakie korzyści niesie ze sobą?

Voice Solutions może połączyć wiele technologii komunikacji biznesowej poprzez integrację platformy komunikacyjnej z system IP PBX 3CX czy API z dowolnym CRM

(video, współdzielenie ekranu i plików, telekonferencje, wielowątkowe rozmowy, historia – czyli oś czasu dla wszelkich konwersacji / nagrań / plików, poczta głosowa, statusy obecności, kontekstowe wyszukiwanie – łatwość odnajdywania osób etc.

Całkowicie programowe rozwiązanie

✔️Przewidywalne koszty stałe – opłata abonamentowa, niższe koszty połączeń

✔️Pełne doradztwo telekomunikacyjne i wsparcie techniczne

✔️Bardzo duża elastyczność rozwiązania, możliwość wyboru dodatkowych funkcjonalności

✔️Efektywne wykorzystanie infrastruktury sieciowej

✔️Kompleksowa usługa telekomunikacyjna

✔️Realizuje założenia Unified Communications

✔️Łatwe zarządzanie z poziomu panelu administratora

Dzięki pracy naszego zespołu developerskiego wdrożyliśmy system głosowy zintegrowany z naszymi usługami, realizując w pełni koncepcję Unified Communications (jednolita komunikacja).

Jej celem jest optymalizacja procedur biznesowych i ułatwienie komunikacji międzyludzkiej dzięki upraszczaniu procesów.

Gwarantujemy:

  • Zarządzanie i wsparcie techniczne
    (Dostępność Inżynierów / konfiguracja i rekonfiguracja ustawień / panel dostępowy)
  • Gwarantowana dostępność usługi
  • Skalowalność (możliwość powiększenia (zwiększenia skali działania) systemu)
  • Mobilność (Dostępność do usługi i urządzeń z dowolnego miejsca)
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie projektu (Dzierżawa sprzętu telekomunikacyjnego)

Takie nowoczesne rozwiązanie sprawdzi się nie tylko w obecnej sytuacji, ale także pozwoli zoptymalizować pracę w przyszłości.

Pozdrawiamy,

Zespół ITEL Solutions

 

 

Scroll Up