Produktywność w pracy – garść porad

Produktywność w pracy – garść porad

1 minuta czytania

[et_pb_section admin_label=”section”]
[et_pb_row admin_label=”row”]
[et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text”]Witajcie!

Dziś, jak niemalże co piątek podsyłamy lekturę na weekend, ciekawy artykuł pomagający zwiększyć naszą produktywność w pracy, tak istotną w dzisiejszych czasach. 💻

Czym jest❓I jak ją osiągnąć❓

„W społeczeństwie pokutuje przekonanie o tym, że „być produktywnym” oznacza „robić więcej”. Ignorujemy potrzeby własnego organizmu po to, by uchodzić za „pracowników, którzy ciężko pracują”, niekoniecznie za takich, którzy „pracują mądrze”. Skupiamy się na rezultatach, a nie na procesie. Tymczasem budowanie produktywności w pracy to właśnie proces.”
Umiejętność zarządzania sobą w czasie to fundament działania w każdym biznesie. Garść istotnych nawyków znajdziecie w poniższym artykule 🗞

https://rosnijwsile.pl/12-nawykow-jak-zwiekszyc…/

Życzymy spokojnego piątku!
Zespół ITEL Solutions[/et_pb_text][/et_pb_column]
[/et_pb_row]
[/et_pb_section]

View more
Cookies settings
Zgoda
Odrzuć
Ustawienia cookies
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Sprawdź naszą Politykę Prywatności
Save settings
Cookies settings