Od kiedy w 1992 roku oficjalnie została wysłana pierwsza wiadomość tekstowa, świat zmienił się diametralnie!
Od ponad 30 lat każdego dnia miliardy osób otrzymuje lub wysyła wiadomości od kilku do kilkudziesięciu razy dziennie. Nowa forma komunikacji już na zawsze zmieniła sposób i szybkość przesyłania informacji.
Współczesny marketing, również musiał się dopasować do zmiany. Przedsiębiorcy coraz świadomiej wybierają tą formę promocji, aby utrzymać kontakt ze swoim klientem. Nie wystarczą już ulotki i czasopisma, które jeszcze kilka lat temu odpowiadały, za promocję firmy. Teraz ważne jest, aby bezpośrednio trafić do klienta i móc przedstawić mu spersonalizowaną ofertę.
Telefon stał się nie odzwonimy elementem naszego życia, do tego stopnia, że technologia mobilna wyprzedziła wszystkie wcześniejsze kanały komunikacji marketingowej, stając się niejako „liderem” w dotarciu do klienta.
Wiadomości sms są najbardziej preferowana formą kontaktu od ponad 3 dekad. Zwięzła formuła i ograniczona ilość znaków wymaga od adresata wysłania przemyślanego komunikatu, który dzięki skróconej formie jest łatwiej zapamiętywany przez odbiorcę. Pozwala mu też szybciej podjąć decyzję, jeżeli chodzi o atrakcyjność komunikatu i na niego odpowiedzieć. Co najciekawsze użytkownicy telefonów, otrzymując tego typu powiadomienia, nie musza odrywać się od swoich wcześniejszych działań. Dzięki dostępności urządzenia, zawsze mogą ponowne wrócić do otrzymanego komunikatu a jego „żywotność” jest określana przez odbiorcę, a nie jak wcześniej od nośnika zewnętrznego i jego atrakcyjności (np. bilbordu). Dla większości użytkowników urządzeń mobilnych odebranie sms-a jest czynnością odruchową, kampania sms daje więc ogromne możliwości precyzyjnego dotarcia z informacją do Klienta.
Wysyłka sms, czy też sms marketing daje coraz więcej możliwości.
Dzięki platformie Mass SMS, wiadomości mogą być personalizowane, a dwukierunkowość pozwala na prowadzenie dialogu z użytkownikami smartfonów. Masowa wysyłka sms to doskonale narzędzie nie tylko do wysłania promocji sprzedażowych, ale równie informacji w kwestii np. zmian w godzinach funkcjonowania firmy, potwierdzania wizyt, wysłania potwierdzeń spotkań/biletów itd.
Mobilna ścieżka komunikacji, nie ma ograniczeń, jeżeli chodzi o charakter wiadomości sms twojego e-commerce lub usługi. Niemal każdego dnia mógłbyś wysyłać komunikaty w zupełnie innej „dziedzinie”. Ważne, aby robić to skutecznie i w sposób przemyślany. Platforma MASS SMS zapewnia Tobie dobrą podstawę, dzięki wysokiej skuteczności współczynnika open rate. Nasza platforma SMS posiada również bardzo intuicyjny panel administracyjny, co staje się niezwykle ważne, np. przy personalizowaniu wiadomości, lub targetowaniu działań promocyjnych. Współpracujemy i wspieramy działalność małych, średnich i dużych firm i dopasowujemy działania dla właściwych potrzeb.
Jeżeli zastanawiasz się, czy ta forma komunikacji jest odpowiednia dla Twojej branży, sprawdź komu teraz pomagamy!
- Sklepy internetowe i e-commers – wysłanie powiadomień o atrakcyjnych i aktualnych kampaniach/ wsparcie dla programów lojalnościowych/ zwiększenie ruchu przez wysłanie linków sprzedażowych
- instytucje finansowe – wiadomości promocyjne/ windykacyjne/ badanie satysfakcji klienta
- gastronomia – przypomnienia o zamówieniach internetowych/ kody rabatowe/ zaproszenia na wydarzenia
- instytucje rządowe i poza rządowe – badanie satysfakcji/ potwierdzanie wizyt
- sieci handlowe – promocje i komunikacja marketingowa
- branża rozrywkowa – kampanie promocyjne/
- usługi- potwierdzanie wizyt/ zaproszenia/ upselling