Automatyzacja w contact center

Automatyzacja w contact center

2 minuty czytania

Automatyzacja w contact center oznacza wykorzystanie technologii i narzędzi do automatyzacji różnych procesów i zadań w centrum kontaktowym. Celem automatyzacji jest usprawnienie i ulepszenie jakości obsługi klientów, a także zwiększenie wydajności i efektywności pracy zespołu. Przykłady automatyzacji w contact center to m.in.: automatyczne przydzielanie zadań, automatyczne rozpoznawanie mowy, inteligentne systemy rozmieszczenia, automatyzacja wsparcia w trakcie rozmów, a także chatboty i automatyzacja odpowiedzi na często zadawane pytania. Wszystko to pozwala na lepszą i bardziej sprawną obsługę klientów oraz zwiększa zadowolenie z usług świadczonych przez centrum kontaktowe.

Narzędzia umożliwiające automatyzację w contact center to m.in.:
View more
Cookies settings
Zgoda
Odrzuć
Ustawienia cookies
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Sprawdź naszą Politykę Prywatności
Save settings
Cookies settings