Przy planowaniu kampanii SMS tworzymy treść wiadomości, którą jako nadawcy wysyłamy do naszych odbiorców. Bardzo ważnym aspektem komunikacji, są również odpowiedzi naszych klientów, czyli wiadomości przychodzące. To najcenniejsza wiedza, o którą marketingowcy walczą każdego dnia. Nie ignoruj tego banku wiedzy o swojej firmie i produktach.
Jednak zanim o samej usłudze, to przekonajmy się, jakie znaczenie ma odpowiedź w akcie komunikacji.
Każdy człowiek od urodzenia komunikuje się i nie jest w stanie przestać. Za pomocą gestów, mimiki i dźwięków wysyła informacje do swoich odbiorców. Przez cały czas również odbiera komunikaty od innych nadawców.
Wyobraźmy sobie dwie rozmawiające osoby. Jedna z nich formułuje myśli w słowa, które wypowiada. Jej komunikat trafia do drugiej osoby, która go odbiera, rozumie i interpretuje. Potem sama powtarza czynność pierwszej osoby, i tak w kółko. W ten sposób powstaje np. dialog. Nadawca koduje swój przekaz, wysyła go do odbiorcy, który go dekoduje i wysyła sprzężenie zwrotne, czyli odpowiedź. Proces ten być może brzmi trochę skomplikowanie, ale w przełożeniu na rzeczywistość jest on bardzo prosty. Wynika z niego jedna myśl – aby był dialog, dwustronny kontakt, musi być odpowiedź.
Dlatego wiadomości przychodzące i zarządzanie nimi jest bardzo ważną częścią marketingu SMS.
System Mass SMS skutecznie i analizuje treść wiadomości przychodzących. Wychwytuje słowa klucze, przekierowuje wiadomości do odpowiedniej skrzynki zgodnie z ustalonymi zasadami. A do tego przy skutecznej kampanii SMS ma mnóstwo zastosowań, np. przy:
– badaniu opinii i satysfakcji klientów,
– komunikacji dwukierunkowej,
– składaniu reklamacji,
– raportowaniu,
– przyjmowaniu zleceń
– zgłaszaniu awarii,
– prośbie o kontakt.
Dzięki niemu Twoja masowa wysyłka SMS będzie wzmocniona o efektywną komunikację dwukierunkową. Twój kontakt z odbiorcami będzie bardzo ułatwiony, a klienci nie będą musieli długo oczekiwać na informację zwrotną od Ciebie.
Twoja kampania SMS będzie dużo sprawniejsza, dzięki starannej analizie treści i prostemu przekierowywaniu informacji do odpowiednich działów. A to wszystko dzięki drobiazgowemu rozpoznaniu kilku fraz, które pozwolą na zidentyfikowanie celu wiadomości. Wiadomości i są szybko przesyłane, co pozwala na Twoją błyskawiczną odpowiedź. Dzięki zdobytym informacją, po odpowiednim zdefiniowaniu reguł, mogą być przekazywane dalej przy pomocy systemów SMS czy poczty e-mail.
Sprzężenie zwrotne jest nie tylko bardzo ważne w komunikacji interpersonalnej, ale ma też ogromne znaczenie w prowadzeniu firmy i marketingu SMS. Otwórz się na dialog z klientem i zapoznaj się z naszą ofertą.