Voice Solution. Wirtualna centrala najlepszym rozwiązaniem dla biznesu
Na początku postawmy sobie 2 podstawowe pytania.
Czy wirtualna centrala może w pełni zastąpić analogową?
Czy firmy powinny całkowicie przejść do świata online?
Nie będzie zaskoczeniem, jeśli na powyższe pytania odpowiemy trochę przewrotnie: I TAK, I NIE. Istnieją jeszcze takie przedsiębiorstwa, którym ciężko będzie przestawić się w szybkim czasie na centralę wirtualną i nie wątpimy, że może to być dla nich na chwilę obecną najlepsze rozwiązanie. Chcielibyśmy jednak przedstawić zalety działania naszego autorskiego narzędzia Voice Solution. Udowodnić, że dzięki temu rozwiązaniu komunikacja w firmie stanie się o wiele skuteczniejsza, a przejście z centrali tradycyjnej na rozwiązanie wirtualne wcale nie musi być bolesne.
Praca online. Wyzwanie na nowe czasy
Ostatnia nowelizacja ustawy dotycząca zmian pracy zdalnej przyczyni się do jeszcze większego zaangażowania pracodawców, w dostarczenie odpowiednich narzędzi komunikacyjnych. Celem każdej firmy jest osiągnięcie takiego poziomu zaawansowania, żeby po żadnej stronie nie były odczuwalne negatywne skutki związane z wykonywaniem pracy z dowolnego miejsca. Odsyłamy do naszego poprzedniego artykułu
Biorąc pod uwagę niezwykle dynamiczny rozwój nowych technologii, przedsiębiorstwa wszystkich branż będą szukały dla siebie jak najlepszych rozwiązań. Wirtualna centrala telefoniczna jest niewątpliwe jednym z najważniejszych narzędzi, które jest w stanie zadbać o najlepszy poziom komunikacji w firmie. Bardzo duża elastyczność naszego systemu, jego skalowalność i wybór dodatkowych funkcjonalności zawsze idą w parze z łatwością zarządzania i bezpieczeństwem.
Jakie zatem podstawowe korzyści ma centrala wirtualna?
- Niższe koszty – jest tańsza w zakupie i utrzymaniu, ponieważ nie wymaga fizycznego sprzętu.
- Elastyczność – jest łatwa do skalowania i rozbudowy, co pozwala na dostosowanie do potrzeb rozwijającego się biznesu.
- Dostępność – jest dostępna z dowolnego miejsca, co pozwala na pracę zdalną i zwiększa efektywność pracy.
- Funkcjonalność – oferuje wiele dodatkowych funkcji, takich jak automatyczne przesyłanie połączeń, kolejkowanie połączeń i raportowanie.
- Voice Solutions może połączyć wiele technologii komunikacji biznesowej
Centrala analogowa – Voice Solution. Porównanie gigantów
Wracając do wątku początkowego mamy w rękawie kilka solidnych argumentów, które mogą przekonać Państwa do wybrania naszego narzędzia w abonamencie. Postawmy sobie zatem kilka najważniejszych Q&A, które mogą rozwiązać wszystkie, a na pewno większość wątpliwości.
Co ze sprzętem czy może się popsuć?
Oczywiście, że nie. Centrala wirtualna nie posiada fizycznego sprzętu.
Czy w każdej lokalizacji firmy musi być osobna centrala?
Zdecydowanie nie. Jest tylko 1 centrala główna, która może zarządzać wszystkimi jednostkami, nawet na całym świecie.
Co się dzieje z aktualizacjami? W analogowej centrali jest z tym duży problem, również na poziomie wprowadzania nowych funkcjonalności. Oprogramowanie centrali jest ciągle rozwijane, aktualizowane i unowocześniane. Dochodzą nowe funkcjonalności, za które nie są pobierane dodatkowe opłaty.
Co ze słabą, analogową jakością dźwięku?
Ten problem również wyeliminowaliśmy. Voice Solutions zapewnia dźwięk cyfrowy wysokiej jakości HD
W centrali analogowej w przypadku awarii nie można ustawić przekierowania. Jest to olbrzymi problem dotyczący poprawnego funkcjonowania połączeń.
W systemie Voice Solution w przypadku awarii jest możliwość przekierowania na aplikację, inną lokalizację czy też komórkę.
Często pojawia się również wątpliwość czy w łatwy sposób można przejść ze starego systemu na online. Dzięki możliwościom technologicznym Voice Soulution jesteśmy w stanie bez dodatkowych kosztów i sprzętów przełączyć każdą centralę analogową na nowoczesne rozwiązanie online.
Wszystkie zalety i szczegółowe informacje zawarte są tutaj:
Głównym celem Intel Solutions jest przede wszystkim zapewnienie swoim klientom oszczędności. Oszczędności czasu, wydatków, optymalizacji procedur biznesowych i ułatwienia komunikacji międzyludzkiej dzięki upraszczaniu procesów. Te wszystkie cele mieszczą się w DNA naszej firmy i dzięki 20-letniemu doświadczeniu jesteśmy je w stanie
w 100% zrealizować i przygotować odpowiedni produkt, zawarty w odpowiednio dobranym abonamencie.
Dajemy również gwarancję na poziomie:
- Zarządzania i wsparcia technicznego
(Dostępność Inżynierów/konfiguracja i rekonfiguracja ustawień / panel dostępowy) - Dostępność usługi
- Skalowalność (możliwość powiększenia (zwiększenia skali działania systemu)
- Mobilność (Dostępność do usługi i urządzeń z dowolnego miejsca)
- Bezpieczeństwo
- Różne formy finansowania projektu